2014. február 27., csütörtök

Figyelj!

Okkal fárasztom itt a népet már megint, és sajnos nem fejezettel. Csiszolgatom a történetet, ami azt jelenti, hogy kidolgozom az összes fontos részletet még jobban, mint ami eddig a fejemben volt. (Erre eredetileg volt egy táblázatom, és emlékszem mit-mikor-hogyan akartam, de sajnos leöntöttem, szóval újra kell írni.) Ezért arra gondoltam, kérdezek tőletek egy-két dolgot, csak, hogy tudjam a véleményeteket róla. (Magáról a felvetésről, a dologról, az eseményről.) Egyáltalán nem spoileresek a kérdések, nem biztos, hogy egyáltalán szerepelnek majd a történetben. Van olyan is, amit már beleírtam, de nem igazán konkrétum, tehát nem erősítettem meg.

1. Szerinted Chealsea fejlődött a fejezetek során? Ha igen, előre, vagy vissza?
2. Szerintetek Barbara és Clint között lehetne valami? (Nem írtam róluk sok mindent, az a lényeg, hogy eltávolodtak egymástól és elváltak. A képregényben ez máshogy van, de túl bonyolult lenne beleépíteni azt a történetbe.)
3. Mit gondolsz erről a "Chealsea lehet terhes" felvetésről? (Egyáltalán nem állítom, hogy terhes.)
4. Hogy állsz az erőszakos témákkal? (Úgy értem, karakter gyilkolás, kínzás, nemi erőszak és egyéb más erőszak.)
5. Szerintetek eltaláltam Steve jellemét, vagy dolgozzak rajta egy kicsit?
6. Szeretnétek szereplő képeket látni az oldalon, vagy így jó?
7. Sharon szimpatikus karakter a számotokra? (Nem az én Sharonom, hanem alapjába véve.)
8. Szerintetek valaha megjavulhatna Chealsea és a szülei kapcsolata?
9. Mit gondoltok, mennyire erős Chealsea és Steve kapcsolata? 
10. Van esetleg olyan Marvel karakter, akit szívesen látnátok? (Mivel Marvel történet, és köztudott, hogy össze-vissza járkálnak a szereplők, megoldható, ha olyat válaszoltok, aki beleillik.)

Megköszönném a válaszokat!

15 megjegyzés:

  1. Wow ez ám kérdezz felelek:) Na lássuk:)

    1 Szerintem Chelasea határozottan pozitív irányba fejlődik.
    2 Ez már fogósabb de szerintem még nem menthetetlen a kapcsolatuk,bár nem lenne piskóta helyrehozni.
    3 A kommentemben már leírtam hogy 50-50% azóta se tudtam eldönteni melyik lehet a valószínűbb:)
    4 A többiek nevében nem nyilatkozhatok,de nekem személy szerint semmi bajom a durvább elemekkel. Ha szükségesnek látod írd bele nyugodtan.
    5 Szerintem jól eltaláltad Steve jellemét:)
    6 Nekem bejönnének a szereplő képek.Akár egy rövid leírást is tehetsz a kép mellé a karakterről.
    7 Az alapján amit Sharonr-rol tudok nekem bejön,és talán még a te Sharonod sem teljesen menthetetlen:)
    8 Azt hiszem ez a leghúzósabb kérdés.Azt hiszem ahhoz hogy Mirandával normalizálódjanak a dolgok egy kisebb csoda kéne, de mivel az apjáról még szinte semmit sem árultál el vele jóval könnyebben kibékülhet.
    9 Per pillanat sziklaszilárd megingathatatlan kapcsolatnak tűnik:)
    10 Azt hiszem már említettem,a kedvenceim Magnetó és Viktor VonDoom:) Ha valamelyikük felbukkanása megoldható akkor rendben,de ha nem akkor sincs harag:)
    Ok azt hiszem minden kérdésre válaszoltam és mindent leírtam amit kellet:) Remélem hasznosnak találod:) Viktor.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Na azt hiszem, nem fogom újraolvasni a válaszaimat, mert kitörölném a felét. Az első gondolatomat írtam le neked :D
    1. Szerintem igen, és előre. Mindenkire jó hatással van a párkapcsolat. :D
    2. Hát nem igazán tudom. Lehet jó párosítás lenne :D
    3. Érdekes gondolat :D De remélem nem 
    4. Hát a nemi erőszak , meg a pedofília kivételével úgy gondolom, minden jöhet. Szeretem, ha fröcsög a vér :D De csak, mert az ápolásos részét imádom. Ja, remélem azért nem akarsz senkit megölni benne. Avengers tagot, na meg a főszereplőt. Bár utóbbinál tudom, hogy nem :D
    5. Nekem nagyon tetszik Steve jelleme. Tök cuki a srác. S mivel megkedveltetted velem, így 1000% -ra mondhatom, hogy nagyon is lett a jelleme :D
    6. Hát ha nem megy a töri rovására, akkor igen. :D
    7. Erre nem tudok válaszolni, annyira nem akarok foglalkozni vele :D
    8. Jó kérdés. De egy besavanyodott gazdag szülőket nehéz megváltoztatni. De nem lehetetlen. Biztos nem lesz olyan jó a kapcsolatuk, mint egy családi történetben. De talán elismerhetik a munkáját Chealsea-nek. Na jó nem… belegondolva, hogy a támadják szegény lányt… nem hiszem. Na rajtam aztán nehéz kiigazodni igaz?
    9. Bízom benne, hogy erős. De végülis még csak a kapcsolat elején tartanik. Utána is tenni kell vmit, nehogy besavanyodjanak. De most még erős.
    10. Öhm. Hát nekem pókember is sok… Én Avanger mániás lettem. 

    A kockák is vigyori fejek, csak word-ből másoltam át, és így kicsit furcsán látszik :D
    Üdv: crucio

    VálaszTörlés
  3. Na hello-bello KisTollas Tesó, most eljöttem, hogy megajándékozzalak a válaszokkal, bár szerintem a felét már hallottad tőlem, de itt akkor tisztázzuk a dolgokat ;)

    1. Igen, szerintem fejlődött (lást a 8. pontban még..) . A lányod érik. Ezzel együtt kell élni, lassan kirepül abból a bizonyos gallyas fészekből és sajátot épít, társat keres, hogy lehessenek saját kis fiókái és na jó, elég a National Geograpic Chanel természetoktatásából, érted, mit akarok mondani!
    2. Hát... én Clintet csak Nat mellett tudom elképzelni.

    3. Az érem A oldala:
    A/1. Iszonyat korai ez a kapcsolatukban. Egy pár hónapos alap miatt összekötni végérvényesen az életüket rettentő nagy meggondolatlan ostobaság. Persze bárkivel megeshet, hogy bekapja a... khhhmm legyet, de ezek attól még tények.
    A/2. Chealsea és Steve borzasztó fiatal, "szinte" semmit sem éltek, nem tombolták ki magukat.
    A/3. Chealsea továbbtanulni készül, Steve meg halálra aggódná magát, ez mindkettőjüknek borzasztó megterhelést jelentene az életben.
    Az érem B oldala
    B/1. A szerelem minden akadályt legyőz.
    B/2. Steve bőven képes eltartani és gondoskodni róluk.
    B/3. Chealsea a későbbiekben is elvégezheti azt az iskolát, két-három év nem a világ.

    4. Erőszak? :D Beleolvastál, nem? XD Na jó, az idétlen vigyorgást és a gyp-s vihogást félretéve:
    OK: kínzás, gyilkolás
    OK, ha azt nem (jó) főszereplőkkel teszed: karakter gyilkolás
    NO: nemi erőszak, pedofília. KIVÉTEL: ha csak említed a tett megtörténtét, esetleg bemutatod/megjeleníted az áldozatot, és az elkövetőt MINDENKÉPP különösen kegyetlen módon ítéled mielőbbi halálra, mely APELLÁTA NÉLKÜL végrehajtásra is kerül. Egyébként meg ejnye, te rossz, nagyon rossz kislány! \O.O/

    5. Steve tökéletesen karakterhű. Édesen zavarbajövős, bocsánatkérős és bókolós. Annyira jól sikerült, hogy reggelente vele ízesítem a teámat, mert édesebb a legnemesebb virágméznél is... ^-^
    6. Jöhetnek a képek, akár leírásokkal, ez sokat segítene.
    7. Akit te írtál, röviden: VASLAPÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁT!!!
    Egyébként nem ismerem a csajt, meglátom majd a filmből. (Ne, ne mondj róla semmit, nagyon igyekszek elkerülni minden infót az AK2-ről.)

    8. Az apjáról semmit sem tudok kb. Arról a ri..... akarom mondani a szülőanyjáról már leírtam a véleményemet (VASLAPÁTOT A BANYÁNAK, de ne kíméld a fejét se!!!), azon kívül viszont Chealsea-nek adaptálódnia kéne az anyjával szemben. Ha nagyjából leperegne róla az a sok gyökérség, amit az anyja szórna rá, még lenne esély egy kapcsolat kialakítására, de így azt mondom, hogy NAGYON, de NAGYON tartsa magát távol tőle, amíg nem erősödik meg vele szemben! Ő egy ellenség, mert semmiben sem támogatja Chealsea-t, ellenben bántja és megsebzi, így azt tanácsolom, hogy ne álljon ki vele (harcolni a jobb kapcsolatukért), amíg védtelen ellene. Mert ez ostoba öngyilkosság.

    9. Hát a jelenlegi állás szerint egy stabil kapcsolatot látunk, de ugye minden változhat...
    10. IGEEEEEEEN! Logan összehavekodhatna Steve-el egy közös/véletlen eksön/találkozás alkalmával, annnnyira, de annnnnnnyira megnézném őket együtt :D :D

    Nos, remélem kielégítettem amit ki kellett :D ♥
    Szívélyes öleléssel:
    Depression Lugia


    U.i. személyesen Curcio-nak: Drága barátom, én azt hittem már megedződtél a 4. pontot illetően! :D ♥
    XD Főszereplő halála ügyében.... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Na jó, ezzel egyet értek veled:
      "ha azt nem (jó) főszereplőkkel teszed: karakter gyilkolás"
      De ha Tony, Pepper, Steve, Chealsea, Bruce, Clint, Thor, halna meg akkor kiakadnék rendesen :D
      Üdv: crucio
      Ui: Persze nem akarok senkit befolyásolni. Bárh. is lesz, biztos, h. lesz olvasni :D

      Törlés
    2. Azért én Stevet nem nevezném fiatalnak kedves Lugia:)bár ez relatív:D Viktor

      Törlés
    3. Azért én meggondolnám, hogy egy 25 éves hőst le"öreg"-eznék, elvégre ezt csak Tony teheti meg büntetlenül... szerintem érted, mire gondolok. :D Vigyázz velem, az ilyen kihívásokra önkéntelenül is válaszolok, a védelmező ösztönöm rögtön torokra küld... :P
      Üdvözlettel: Lugia ☮

      Törlés
    4. Tényleg?:) Azt hittem a Vaslapát a fegyvered:D Viktor

      Törlés
    5. Ha hirtelen kell cselekedni, akkor nincs idő a fegyverért nyúlni, azonnali testi kényszert kell alkalmazni. XD
      A VASLAPÁT ugyan ideális társ a képzeletben, a valóságban azonban a szavak sok mindent megoldhatnak. Ha valamit nem tudsz kommunikációval megoldani, arra ott az agresszív eszmecsere :D

      Szóval, Steve a védelmem alatt áll, tehát így papázd le... :D :D :D XD

      Tudom, tudom, ez olyan Castiel-esen hangzik, de attól még így van. ;)

      Törlés
    6. Egyáltalán nem papáznám le,de azért nem is nevezném fiatalnak bármilyen jól tartja magét a több mint 80 évéhez képest:)

      Törlés
    7. Ha 2010-et vesszük megtalálási időpontnak, akkor pontosan 90 lett idén júliusban, de ebből csupán 25 év a valós, ébren töltött idő, szóval :P :D
      Lugia ☮

      Törlés
  4. Bárh. is lesz, biztos, h. JÓ lesz olvasni :D (az előzőnél hozzászólásomnál is lemaradt, de jó szó, most v. én vok pancser... v. nem tom :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nemrég találtam rá a blogodra, és ígérem, ha lesz időm majd nyomok egy kommentet valamelyik rész alá is, de egyelőre csak a kérdéseidre válaszolnék, már amelyikre tudok.

    1) Őszintén az elején Chelsea nem volt túl szimpatikus, de mostanában mintha kedvezően változna a helyzet:)
    2) Nekem Clint mindig is Natashához tartozott.
    3) Nem. Elég sokáig blogoltam, sok blogot követtem, és azt kell mondjam, ez a főszereplő házasságon kívül, váratlanul terhes lesz és akkor most nagyon drámaian meg kell oldania a helyzetet eddig nekem még csak katasztrófába torkollott. Egyszerűen nem.
    4) Ha nem viszed túlzásba, és nem csak azért nyomod ilyenekkel tele mert jobb nincs, vagy félsz hogy unalmas lesz, akkor jöhet. Veszélyes téma, mert könnyen el lehet rajta csúszni, tapasztalatból tudom, de nekem jöhet:)
    5) Őszintén szólva, én Steve-et nem képzeltem ennyire szentimentálisnak, ezért nekem ez a Steve Rogers és Capt. America nem annyira hozhatók össze, de lehet hogy ez csak az én fejemben van így. És az is lehet, hogy azért mondom ezt, mert az én "fióktörténetemben" én egy teljesen más jellemet kapott.
    6) Amikor blogokról mondtam kritikát, sokaknak kifejtettem, hogy maximum külön oldalra rakd a képeket, semmiképpen se az oldalmodulba. Egyébként nekem azzal semmi bajom, mert én is mindig kiraktam. De ha oldalra teszed ki őket, az olyan, mintha valaki előbb a filmet nézné meg, aztán olvasná a könyvet. Elrontja a saját szereplők elképzelésének lehetőségét.
    8) Nekem az már erőltetett lenne, és Chelesea karakteréhez egyáltalán nem passzolna, ha engem kérdezel, ez így pont jó.
    9) Ez majd akkor derül ki igazán, mikor valami komoly megpróbáltatáson mennek át, például Steve egyik küldetésének okán. De mivel az autóbaleset után Steve vele maradt, elég erősnek mondanám, bár az utána következő "viharhullám" miatt nem vagyok benne annyira biztos, ezért én szükségét érezném egy olyan helyzetnek, amiben ez igazán megmutatkozik - és nem féltékenységi hisztirohamra gondolok itt.
    10) Szerintem ennyi szereplő pont elég, viszont ha be is hozol újakat, akkor vigyázz arra, hogy ne ess át a ló túloldalára, ne legyen "tömegnyomor a stábban", mert egy idő után az zavaróvá válhat neked is, és nekünk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fuzsii, linkelnéd az AK sztoridat (akár üziben is jöhet)? Kösz,

      Depression Lugia

      Törlés
    2. Csak magamnak írom, nem tettem fel sehová:)

      Törlés
  6. Szia!
    Bocsi, hogy eddig nem írtam csak gyakorlatos hetem volt és eddig örültem, ha kilátok a fejemből mikor hazaérek és nem alszok el az ágyban ülve. A lírád elejéhez címezve engem eddig soha nem fárasztottál. :) Na de térjünk a lényegre.
    1. Szerintem Chealsea sokat fejlődött a történet elejéhez képest és pozitívan, bár egyszer-kétszer majdnem feladta de mégsem és lehet, hogy kellett valamennyi segítség neki de felállt és küzdött tovább. De a legnagyobb löketet mégis Steve-vel való kapcsolatából szedte össze.
    2. Ha akarnának ki tudnának békülni, tőlük függ. Minden lehetséges csak akarni kell.
    3. Hát drága, a szexuális élet vele járója lehet a teherbe esés is. Gondolom ezt nem kell elmagyarázni. Ha meg nem védekeznek akkor meg főképp.
    4. Mihez képest jól állok ehhez a témához, már ha lehet jól állni hozzá.
    5. Szerintem nagyon jól eltaláltad a jellemét, és a viselkedés típusokat is. Főképp azoknál a részeknél amikor ideges lesz és Chealsea-vel szemben tegeződésről magázódásra vált. Egy kicsit visszahúzódó, szemérmes, félénk. Tökéletes.
    6. Nekem mind1, hogy raksz e ki a szereplőről képeket.
    8. Mint korábban is írtam semmi sem lehetetlen. De a baleset után amit az anyja leművelt vele én nem hiszem, hogy meg tudnék neki bocsátani.
    9. Ha kapnak elég időt akkor olyan beton kemény kapcsolatuk lesz amit lehetetlenség lesz széjjel zúzni. De már most nagyon ragaszkodnak egymáshoz.
    10. Nem tudom, így most hirtelen senki nem jut az eszembe akit még bele kéne írni a történetbe, meg szerintem nem is kell már bele senki.
    Na de ennyi bőven elég is belőlem, legyen további szép napod és legyél pajkos. :P
    Szandra voltam.

    VálaszTörlés