2013. október 31., csütörtök

Kezdés.


                          
Sziasztok!
Eljött ez a nap is - próbálkozom megnyitni a blogomat. Sokáig sajnos nem tudtam újrakezdeni a blogolást bizonyos okok miatt és most - mint egy megszeppent kislány - úgy bámulom a monitort. A szívem néha összeszorul annak tudatában, mennyi mindent kihagytam a szünetem alatt, de sajnos az írói válságot nem bírtam hova tenni. Most azonban, új kategóriával újra visszatértem. Habár még javában zajlanak a munkálatok a blogon, még a mai napon publikálni fogok. Hiányoznak még a szereplők képei - folyamatban! - valamint egy-két apróság, amit jónak látnék kirakni. Lehet majd linkcserét kérni, mindenkit szívesen kirakok, viszont egyéb más hirdetési módszer automatikus bannolást von maga után.


Nem igazán találtam még magyar Bosszúállós - azon belül is Amerika Kapitányos - blogokat, szóval remélem azért találok olvasókat is.:) Végülis, ki tudja mit hozz majd a sors!:)


Xoxo, Missy Utopia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése